Leeuwarden
20-05-2021
Yource Group
Weet jij problemen moeiteloos om te zetten in oplossingen? Als klantenservice medewerker voor PostNL beantwoord je vragen en los je klachten op van klanten. Op een gezellige werkvloer leer jij alle kneepjes van het vak. Tussen de 12-40 uur per week ga jij aan de slag middenin het bruisende centrum van Leeuwarden.
Als Klantenservice Medewerker PostNL start je de dag na een goed kop koffie en een gezellige babbel met jouw collega's met het beantwoorden en oplossen van klantvragen. Je staat de klanten telefonisch, via de chat of per e-mail te woord; dit zijn zowel particuliere als zakelijke klanten. Je kan onder andere vragen krijgen over de status van een pakket of over de faciliteiten van PostNL-locaties. PostNL heeft 5 verschillende afdelingen, dus iedere klantvraag is weer een nieuwe uitdaging.
'Pouvez-vous m'aider?' Dit is voor jou heldere taal. Zonder de Franse slag weet jij met gemak de klanten verder te helpen in woord en geschrift met de Franse taal. Tres bien!
Binnen Cendris ga jij aan de slag bij een van de grootste callcenters van Nederland. Cendris is part of Yource en valt onder de Yource Group. Binnen Cendris is er alle ruimte om jouw talent te laten stralen! Jij staat namelijk centraal en met de hulp van Cendris kan jij je ontwikkelen.
De vestiging is gelegen in het centrum van één van de elf steden, namelijk Leeuwarden. Geen schrik! Het station is op 5 minuten loopafstand van de vestiging, dus je Friese doorlopers kan je thuislaten.
Naast dat je terecht komt in een leuk team biedt Cendris een puntenspaarsysteem aan. Door het verzamelen van Cendris Coins kan jij in de shop leuke extra's scoren, zoals een dagje uit of leuke gadgets.
Wij bieden je
Jij bent